1:a april

Äntligen fungerar bloggen igen!

I söndags var jag, B, Dan och Johanna på Aqua Mera. Det var riktigt kul, fanns en grej som hette Forsen som var sjukt rolig. Sen blev det lite bubbelpool och B bjöd på mat.

Igår eftermiddag hade jag föreläsning och efter den var jag och B ute med Gördis på promenad, sedan begav vi oss till apoteket och jag inhandlade Kestine. Det känns som att våren är här. Det är varmare och fåglarna visslar glatt. Igår kväll luktade det jättegott ute, precis som det gör på sommarkvällarna när luften börjar bli lite fuktig.

Nu har jag ätit frukost. Ska snart plugga lite. Sen har jag grammtik föreläsning, inte alls kul. Ännu värre är det att vi får tillbaka tentan idag. Känns som att det kommer bli ett stort april skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0