Break the ice

Idag har jag varit ledig men jag gick ändå upp klockan 07.00. Var ute och gick med Gördis i en timme i skogen. Sen åt jag frukost och började tvätta klockan nio. Vid tolv när jag hade tvättat färdigt tog jag och B bussen till stan. Han ska på Vikingsittning imorgon, så vi gick till en tyg affär och ordnade en tygbit. Kommer bli riktigt bra:)

Nu har jag precis duschat och målat naglarna. Halv sju ska jag, B, Dan, Johanna, Björn och Angelica ta bussen till stan (igen) och gå på resturang. Det ska bli jättetrevligt. Lite jobbigt med två Björn och tvä Johanna kanske. Men Dan kallar alltid Johanna för Babe så det brukar inte bli några problem där i alla fall.

Nej nu ska jag fortsätta göra vid mig, kanske lägger in en bild sen.

Jag är kär i en Ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0