Det gick bättre

Igår gick det mycket bättre att jobba. Jag fick vara med en kille som var helt sjukt lik Eddie Murphy. Haha. Han var riktigt rolig. Jag fick vara med lite när han ordnade bullar. De var vi klara med vid elva. Då blev det en halvtimmes rast sen visade han mig runt i hela byggnade. Jag fick sen lite info om regler och sånt, samt skriva på lite papper. Det tog ganska lång tid så därför fick vi stressa igenom städningen med maskinerna. Jag fick dammsuga överallt medans han körde med "luftpistolen". Jag vet fortfarande inte säkert vilka saker det är jag ska rengöra och var alla saker sitter. Men förhoppningsvis klarnar det snart. De bad om ursäkt för i måndags flera gånger och jag ångrade lite att jag klagat. Men å andra sidan kändes det mycket bättre igår.

Om en halv timme ska jag ta bussen. Klockan tolv är jag i Åstorp. Då ska jag vila lite. Kom inte i säng förrän tre inatt. När jag kom hem hämtade jag Hjördis hos B (som har köat för allkårsbiljetter hela natten) sen traskade jag hem. Precis när jag borstat tänderna kom jag på att jag glömt mobilen hos B. Så då fick jag ta på mig kläderna igen och gå dit och hämta den. Har bara väckarklocka på den.

Gick bort och sa hejdå till B imorse. Han STANK rök, de hade eldat hela natten. Galet.

Det ska bli riktigt kul att pyssla med hästarna. Behöver dock plugga eftersom det snart är tenta. Känner mig redan underkänd.

Nu ska jag packa det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0