Efter ett snack med arbetsgivaren

I förmiddags fick jag tag i en av mina chefer på StudentConsulting. Jag skickade ett mejl till henne och hon ringde mig sedan. Jag berättade om hur det gick igår kväll, om gubben och att jag känt mig lite nedstämd när jag kom hem och på i förmiddags.

Nu på eftermiddagen ringde hon upp mig och hade då pratat med de på Växjöbagarn. Tydligen hade det igår blivit en kommunikationsmiss, därför visste ingen att jag skulle komma. Mannen (eller gubben) som jag skulle "arbeta med och som skulle visa mig" igår var helt olämplig för det och på Växjöbagarn sa man att det var en person som nästan aldrig pratade.

Idag ska jag dit igen, denna gången ska en annan kille visa mig hur man ska göra. Håll tummarna för att denne killen är bättre och att jag får göra och arbeta mer idag. Jag ska ha med mig penna och papper idag och försöka skriva upp i vilken ordning allt ska göras, vilka knappar man ska trycka på och vilka plåtar som ska av och på. StudentConsulting hade sagt att de tyckte att det var viktigt att det gick tydligt fram vad som var mina arbetsuppgifter och hur det gick till.

Håll tummarna för att det går bättre idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0