En mini Flisan påväg, på gott och ont.

Nu har jag nyss fått reda på att min söta Flisan ska bli mamma. Det känns inte alls kul för mig eftersom det är min häst och jag har inte fått vara med och bestämma eller tycka alls. Det känns rent ut sagt skit. Jag vet inte ens vilken hingst hon är betäckt med, jag har inte brytt mig om att fråga heller eftersom jag varit så ledsen och besviken. Förhoppningsvis kommer jag vara glad när det kommer en liten fölis men jag tycker ändå att allt kunde gjorts på ett bättre sätt. Fast att jag har mycket att tacka för och att jag får all hjälp man kunde önskat sig så är jag fortfarande ägare. Som ägare vill man kanske veta vad det är man tänkt göra med min häst...

Jaja bloggen är väl inget bra ställe att snacka om sånt här. Men de involverade vet redan hur min åsikt angående min häst ser ut (det som stör mig mest).

Jag och B har gått runt sjön med Hjördis idag. Det var mysigt men jobbigt. Pluggandet har inte gått så bra. Det är dötrist och jag har ingen inspiration alls. Jag tänker bara på treårstestet nu. Det är mest i fokus. Hur det ska gå för lilla Precious. Det går säkert bra. Jag och mamma kommer nog vara mer hispiga än hästen skulle jag kunna tro. Men det ska bli kul!

Nej nu ska jag försöka plugga. Haha, ja försöka kan man iallafall.
image133
Känns som att det var igår Migge var såhär liten. Men det är snart ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0