En regnig söndag i Växjö.

Ja det blev ju lite fest igår. Halv sju var jag hos Johanna, sedan var vi på två förfester innan det var dags att gå till Sivans vid tio. Fick stå i kö men det gick ändå ganska snabbt. Inne på Sivans var det inte så mycket kvar av min viking. Yxan hade gått i sönder, hjälmen hade försvunnit på mellanfesten och tröjan kittlade. Men han var söt ändå. Så det blev lite dansande och flamsande. Vid halv två var jag och B nöjda så då gick vi till statoil och handlade lite mat. När vi kom hem till mig gick vi en liten runda med Gördis.

Idag vaknade vi vid tio, gick ut med Gördis och sen bort till B och Dan för att äta frukost. Idag hade Dan och Johanna köpt bullar:) Annars har jag städat lite smått idag. Ska traska bort till B och äta dragon kotletter nu. Det kan kanske vara gott. Ikväll hade jag tänkt sitta och pyssla lite med grammatikövningar. Känner mig inte ens i närheten av motiverad men plugga måste jag verkligen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0