En tvättig förmiddag

B sov här inatt, han fick gå upp redan vid åtta. Hade ställt klockan på halv nio för att ta sovmorgon men var pigg vid åtta. Och B var söt och gjorde mig sällskap på morgonrunda med Hjördis.

Klockan nio började jag att tvätta. Och nu har jag suttit i två timmar men övningsfrågor i övningsboken. Blir så frustrerad över att allt inte fastnar på en gång. Får läsa lite i helgen. Sen kanske jag kan flörta lite med B så han förhör mig.

Jahapp jag orkar inte plugga mer just nu, trött i skallen. Om en timme är min tvätt klar så jag ska diska och duscha till den är klar. Sen blir det föreläsning klockan 13.00. Ikväll blir det grillning hos B och Dan precis som det har varit de senaste dagarna. Gott.

Imorgon får man pengar. Äntligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0