:(

Tentan gick som väntat dåligt, jag trodde att jag hade 50% och 60% var godkänt. Men när B sedan hjälpte mig att räkna efter så var det inte procenten han hade skrivit ut utan poängen. Så jag var 2,5 poäng ifrån godkänd. Det suger. Riktigt mycket. Jag tycker att läraren kan var snäll att ge mig ett godkänt. Men å andra sidan förstår jag att gränsen måse dras någonstans. Men 2,5 poäng. Riktigt jobbigt.

Efter att ha gråtit en skvätt och fått mat i magen känns allt lite bättre. Nu ska det laddas om och det blir omtenta om två veckor. Det är inte alltid kul att vara student. Tråkigt att det skulle gå så illa på min första tenta. Men jag är som bekant inte särskillt förtjust i grammtik.

Nu ska jag umgås med B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0