Fortfarande grått i Växjö...

Idag har jag tillägnat tre timmar på biblioteket och två på föreläsning. Grammatiken är ju som den är, och så har jag samlat på mig lite info så jag kan skriva en bra utredning.

När jag kom hem hade jag fått massa rolig post. Hade fått Håkans skiva från CDON, jag är lite småkär i hans nya för en lång lång tid. Kanske har jag läst Dannjellas blogg lite för mycket? :)

Sen fick jag väskan jag vann på Tradera också som var jättefin, så det var roligt. Mindre roligt var det med ett brev som hette Dags att deklarera. Jippy, jag har läst igenom massa gånger men det verkar mest som att jag ska skriva under och skicka iväg eller något...

Nu ska jag äta lite, sen vila ifrån böckerna och efter vilan blir det nya tag.

Kommentarer
Postat av: dannjella

håkan är det bästa so finns :D

2008-04-05 @ 13:23:22
URL: http://vjykort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0