Gnäll Johanna

Igår tog det jättelång tid innan jag kunde somna. Jag låg och tänkte på allt jag ska göra och allt jag måste plugga. Nu på morgonen har jag börjat skriva min utredande text. Den ska visserligen bara vara på 700 ord, men vi har väldigt höga krav på oss och jag vill verkligen att den ska bli perfekt. Än så länge har jag skrivit 300 ord och min text känns inte så jättekul precis. Jag är riktigt nervös inför vilken kritik jag kommer få. Det är så svårt att skriva akademiskt och smycka ut texten. Blä. Men jag har i alla fall gjort hälften. Vill att denna texten ska bli lika bra som mitt referat blev. Får väl se hur de går.

Annars så har jag föreläsning idag mellan 13.00 till 15.00. När jag gjort färdigt ska jag skriva klart min text och sedan plugga grammtik. Fy bubblan så trist grammatiken är. Det känns inte som att jag fattar mycket mer än innan precis. Och det är inte bra...

Idag är jag gnällig och det får ni stå ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0