JAG HAR FÅTT JOBB!

Jippy, jag har fått jobb. Ska jobba två dagar i veckan på ett bageri mellan 31.00-02.00. Eftersom jag aldrig börjar tidigare än 13.00 passar det mig perfekt. Känns jättebra, dessutom är det riktigt bra betalt och jag behöver pengar. På onsdag ska jag skriva p anställningsbevis.

Idag efter skolan tog jag, B och Hjördis bussen till stan. Köpte byxor till Hjördis. Sen blev det glass och promenad hem.

Har nyss ätit jättegod mat. B gjorde världens godaste bearnaisesås. Mums. Nu är jag mega trött och skulle kunna äta massa godis. Men nej, det blir nog kulturrundan istället.

Kan någon trolla och göra min mage platt och fin? Mission impossible...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0