Lördag:)

Resturangen igår var jättefin och mysig. Åt tre rätter för en väldigt billig peng så det får man nog ta och göra om.

Inatt sov jag hos B och vi vaknade vid halv tio, gick till Ica och köpte bullar. Det blev värsta lyx frullen hemma hos B. Sen satt vi och snackade dynga till halv ett ungefär. Jag har bestämt att jag ska till Roskilde. Spännande.

När vi babblat färdigt åkte vi ut till Samarkand. B köpte en viking "hatt" och jag köpte två snygga toppar på HM.

Så här såg jag ut igår om man vill veta
image111image112
Lite halv sovande ögon är väl alltid trevligt? :P

Idag ska jag nog på förfest med Johanna och sen blir det Sivans. Jag hade tänkt att jag skulle vara duktig och plugga både igår och idag, men nejdå. Jag får lite ångest när jag ska ut istället för att plugga. Men å andra sidan kommer det att bli endast plugg nästa helg. Det lovar jag er. Roligast ikväll kommer ändå bli att se B i sina vikingutstyrsel. Här är ett smakprov:
image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0