Minnen

Har nyss läst en massa som jag skrivit om sommaren 2006. Det känns som att det var igår. Jag hade världens roligaste sommar med Jenny. Vi lärde känna mycket folk och var ute typ varje helg. Det var tider det. Vi hade grymt roligt ihop. Fina minnen.

Förra året träffade jag ju B ungefär vid den här tiden på året. Jag var såklart väldigt mycket toffel. Men det var ändå en underbar sommar. Bäst var att vakna hos B och sen äta frukost i trädgården under trädet. Saknar det. Hoppas denna sommaren blir lika underbar. Inte lång tid kvar tills det är sommarlov för min del. Det är så konstigt för jag kommer ihåg vissa saker jättetydligt och in i minsta detalj. Konstiga och roliga saker.


Nu ska jag sluta drömma och ägna en timme åt att försöka få klart mitt utredande tal som jag ska hålla på torsdag. Känns inte så kul att man ska bli filmad. Men gör mitt bästa ändå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0