Stan + plugg, min fredag.

Idag har jag varit i stan med B. Handlade nytt "puder" från I.d bare minerals. Sen handlade jag en mascara. Kollade vad det skulle kosta att tvätta min skinnjacka. Skulle kosta 450:- och då var det inte ens säkert att de fick den ren. Så jag tror jag ska köpa en ny jacka för de pengarna istället. Känns dumt att lägga de pengarna också blir den kanske inte ens ren.

Nu har jag nyss skrivit om min text som jag ska mejla iväg snart. Sen ska jag traska bort till B. Ska plugga lite där och han ska förhöra mig. Veckan efter Valborg är det tenta och jag vill verkligen klara denna (som är ännu svårare, jippy). Annars blir det bara slappe och mys med B ikväll. Ska äta pasta sallad och jag ska göra efterrätt med banan och choklad. Det är ju trots allt helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0