Fler inköp.

Idag började jag och B dagen med att bära ner en massa saker till förrådet så nu blev här helt plötsligt plats att röra sig. Sen betalade vi lite räkningar och sånt. Jag strök även den sista gardinen. Sen körde vi till Europa möbler och köpte en två bänk som är sååååååå snygg. Riktigt läcker. B har med sig kameran så jag har inte kunnat ta bilder men jag ska så fort som  möjligt.

Nu på kvällen var jag och köpte blommor, blev dyrt men väldigt fint. Det börjar kännas som hemma här nu. Ska bara köpa ett soffbord också sen är här helt perfekt.

Imorgon klockan nio ska jag få träffa alla som ska läsa samma program som mig. Väldigt spännande:) Hoppas att där är några trevliga typer. Ska övernatta där också men kommer hem vid lunch på fredag.

Nu ska jag dammsuga och packa ner lite saker i en väska.

Bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0