Gråa, trista eftermiddagsvecka

Var så sjukt trött när jag vaknade vid sju imorse att jag inte pallade rida. Släppte ut hästarna, mockade snabbt och gick in och la mig igen. Vaknade vid tio tiden och åt lite frukost. Har varit ute med Hjördis också en sväng.

Ska snart försöka fixa ngt att äta innan det är jobb. Jag hatar verkligen att jobba eftermiddag. Blir helt nedstämd, suger. Men detta är sista veckan jag jobbar eftermiddag. En veckas jobb till sen blir det Växjö. Usch vad jag kommer sakna min fina, fina Flisan:( Känns sorgligt att lämna henne, igen... Så jobbigt att man måste välja vissa saker och inte kan få ha allt samtidigt.

Hoppas verkligen att jag kommer att ha igen att jag pluggar...

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

åh, vad härligt att rida!

2008-08-12 @ 11:52:08
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0