Ibland har man inget att säga bara...

Här har det varit tyst ett tag ja. Förra veckan jobbade jag eftermiddag och det var så sjukt deprimerande så det fanns verkligen ingenting att skriva om. Fy.

I fredags var jag och B med lite familj och flyttade alla våra saker till vår gemensamma lägenhet. Där är riktig kaos nu. Men vi får städa och göra fint när vi flyttat upp. Nästa fredag ska vi upp och besiktiga min lägenhet och måla den nya:)

I lördags var jag B, Tobbe, Danne och Elin på Gyllene Prag och käkade. Var riktigt mysigt. Blev HP en runda också.

Nu har jag nyss duschat och ridit. B är och fixar ngns data men efter det ska vi käka ngt ihop. Wiho. Nu ska jag göra vid mig det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0