Jävla piss

Fan. Jag håller på att få urinvägsinfektion. IGEN. Hade det för 3 veckor sen. Fattar inte hur jag kan få det så ofta, gör allt som läkarna säger och ändå får jag det riktigt ofta. Jobbigt, jag kommer bli aggressiv(are) när jag har ont också. (var inte rubriken jävligt fyndig?)

Ska ner till Oj och köpa en jävla massa juice och se om det kan sköja bort skiten. Va fan. Jobbigt ju.

Om en timme är B hemma. Då ska vi handla färg.

Får se om jag hinner rida idag. Varmt som fasen. Har sån ångest över Flisan. Hade bestämt jag skulle tävla i sommar men har bar tränat två gånger. TVÅ GÅNGER? Svårt att hinna allt med ett heltidsjobb. Stackars Flisan. Visserligen har hon bebis i magen men hade ändå varit kul att komma ut. Känna att allting finns kvar fortfarande. Två veckor till sen försvinner jag till Växjö och Flisan får lulla runt ett halvår. Snyft. Saknar tävla. Det är de enda som suger med att plugga. Inga hästar.

Nej nu ska jag göra ngt vettigt. Typ mocka innan jag ska hämta B. Hörs säkert imorgon.

På tal om imorgon så ska jag till ströget imorgon. Shoppa satan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0