Måndag igen..

I lördags var jag B, hans mamma + man och mina föräldrar på ströget. Det var riktigt kul. Shoppade inte så värst mycket. Blev en lång kofta och en party topp som förhoppningsvis ska användas i helgen. Vi var tillbaka i helsingborg vid tolv tiden och jag och B traskade till lasarettet direkt och jag fick medicin mot blåskatarr.

Igår slappade vi hela dagen, fast jag var ute och red en runda på eftermiddagen.

Denna veckan jobbar jag eftermiddag så det blir väl inte att jag ska göra något speciellt. Bara rida. Kanske göra ngt med håret som för tillfället är sjukt tråkigt.

På fredag ska vi och besiktiga min lgh i Växjö och måla den nya. Det ska bli kul. Och på lördag är det kräftskiva. Nu ska jag vila innan jobb.

Kommentarer
Postat av: Marie

God Morgon! :o)



Rösta gärna på helgens bild i min blogg ;o)

www.mumari.se/2008/august/rosta-pa-helgens-bilder.aspx

2008-08-11 @ 10:06:31
URL: http://mumari.se
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn, hoppas du vill följa mig där istället :)

2008-08-11 @ 10:08:04
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0