Nya vänner verkar det som

Jaha igår fick jag för första gången träffa alla som ska läsa samma program som mig. Det var cirka 25 stycken. Klickade extra bra med tre tjejer. Vi ska göra massa tillsammans. Speciellt gymma. Ser fram emot det som fan. Vi blev bjudna på så mycket mat så jag har nog gått upp typ 5 kilo. Känns som det i alla fall. Fy. Så imorgon ska jag nog köpa skor jag kan motionera i:)

Vad gäller programmet jag valt så känns det 100% rätt. Det var så många gånger som folk satte ord på mina tankar. Känns helt perfekt. Är inte alls lika osäker längre.

Idag är B ute igen och jag ska bara ta det lugnt. Försöka få tag i lite kurslitteratur och kanske städa lite.


Åååh jag hoppas verkligen att det blir bra med de nya tjejerna och att vi håller kontakten fast vi inte läser samma kurser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0