Ordning?

Igår ringde Johanna mig vid fem tiden så jag stack till Josefs och träffade Johanna och Dan där. Åt en grekisksallad där och sen stack vi till Sivansängen där B befann sig. Kunde inte sitta där så länge för myggen var helt galna. Blev inte mycket sömn inatt för Hjördis hade mega ont i magen. Var ute med henne vid två tiden men efter det kom det ut ur alla möjliga håll. Ni vill inte veta hur här såg ut på golvet. B höll på att börja spy, han stod i fönstert och klöktes. Blä.

Idag gjorde vi ännu ett försök att få fint här på förmiddagen men ännu är vi inte i mål. Massa kvar att göra. Känns bara som kaos för tillfället. Vid lunch stack vi till stan och köpte gardiner till köket och vardagsrummet. Blev även en köksvåg, en köksradio, ljus till ljuslyktan och en väsk till mig. Sen bjöd jag B på casalinga. Mums.

Har nyss betalat räkningar och ska börja stryka gardiner nu. Önskar att här var färdigt och fint. Till helgen ska här förhoppningsvis vara fint. Och jag tror vi ska handla lite möbler då också.

Bilder kommer senare. B har med síg kameran. Han är på nollningstjohejsan idag igen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0