Röran i Växjö.

Oj vilka dagar det har varit. Har inte hunnit blogga förrän nu. Efter jag skrivit det förra inlägget upptäckte B att han skulle på föreläsning 08.30 morgonen efter så vi bestämde att i skulle köra hem efter att i varit på middag hos hans mamma och Sune. Så vi slängde in sakerna snabbt som fasen i bilen och gjorde vid oss. Klockan sju var vi i Ängelholm och åt grillad tonfisk. Mums.

Vi var i Växjö halv tolv men det tog ett bra tag att lasta in alla sakerna från bilen.

Igår försökte jag att få ordning och reda. Tog in alla kläder i klädkammaren och städade i köket. När B kom hem vid fyra körde vi direkt till City Gross. Handlade för 2500 kr!! Och ändå syns det inte ens... Men hade ju verkligen ingenting hemma. När vi kom hem gjorde jag broccoli gratäng med pasta och ädelostsås + lite korv till. Goooooott.

Idag har vi tvättat hela förmiddagen. Letat upp vårt förråd och slängt ner lite saker också. Men det är en massa fler saker som ska dit. Jag har dessutom hängt upp gardiner i sovrummet och B har hängt upp tv:n. Han var på Mediamarkt innan och köpte väggfäste. Nu är han på något nollningstjohejsan och jag ska fortsätta städa... ka ut med Hjördis och gå och sola också. Kommer inte kunna sola så länge till här på Campus, det stänger ner nu i veckan. Tråkigt.


Bilder kommer snart, ska bara få lite mer i ordning först.

Saknar redan Flisan, jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0