saker...

Saker jag borde gjort i sommar:
- gått ner många fler kilo än vad jag gjort.
- tränat Flisan massor.
- tävlat Flisan.
- varit och sagt hej på mitt förra sommarjobb.
- träffat Ida.
- inte varit så jäkla lat.
- spara ALLA pengar jag tjänar.

Saker jag gjort i sommar:
- ätit massa god mat.
- ridit mysiga skogspromenader med Flisan och tagit ett seriöst pass på ridhuset mellan varven (ÅNGEST SOM FAN).
- träffat en massa kompisar, festat och varit ute mer än vanligt.
- sovit i bäddsoffa.
- gnällt över att det suger att jobba heltid (och dessutom skift) i en fabrik.
- gnällt över att jag är tjock, finnig och blek utan att göra ngt åt saken.
- sparat en del pengar men lagt en del på kläder och skor.

Saker som jag ska göra efter sommaren:
- PRIO ETT, skaffa mig ett nytt jobb. Har sagt att jag inte vill fortsätta på Växjöbagarn.
- göra ngt med mitt risig hår (ska åtgärdas redan på fredag).
- fixa fint i lgh och köpa lite fina saker.
- gymma och ta dagliga promenader (hunden räknas inte). MÅSTE.
- lära känna mer folk i Växjö.
- fixa naglarna och lägga mina stackars slantar jag borde spara på det.
- spara så mycket jag kan av de pengarna jag tjänat i sommar.
- boka resa till Åre vecka 4.
- önska att jag var miljonär och kunde släpa med mig Flisan till Växjö......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0