Sista helgen i Åstorp...

I fredags var jag och B och målade i lägenheten. Och det blev riktigt, riktigt fint. Känns super. Och besiktningen av min lgh gick bra, hyresvärden tog nycklarna direkt för han hade varit där för några dagar sedan och kollat:)

Vi åkte hem på lördagen vid ett och var hemma vid tre tiden. Stack och solade och sedan gjorde jag vid mig. Klockan 18.00 var det kräftskiva hos Tobbe. Var verkligen jättetrevligt och massa god mat. Tur jag har en man som verkligen vet´hur man kockar:)

Idag vaknade vi först vid elva. Körde och köpte tre filmer + godis och har legat i sängen större delen utav dagen. Förrutom ett avbrott när jag var ute och red med Linda och när det va rmiddag. Och sen har vi faktiskt varit ute med Hjördis.

Förresten när jag och Linda skulle ta in hästarna fick jag värsta smällen. Usch. Jag skulle ta på Matilda grimman och stod för nära tråden så jag fick ström i mig, skrek så högt så att Precious blev livrädd och ställde sig på Lindas fot. Inte kul... Men fy fan vad ont det gjorde. Trodde armen skulle trolla av. Fy.

Imorgon är det jobb, aaaarh. 06.00 - 14.20. Sista jobbveckan. Jag kan klara det. Men fy vad tråkigt det är att jobba i fabrik, inget man vill göra resten av liver direkt.

Nej nu ska jag borsta tänderna och rasta hunden en sista gång. Sen blir det nanna med B.

Jag vet att jag ser gravid ut när B håller mig på magen men det är bara massa kräftor, godis, alkohol och annat skit där i så ni kan vara lugna. Massa fler bilder finns på facebook. Ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0