Tråkig städning...

Idag vaknade jag och B vid tio. Gick direkt bort till Dan och Johanna för att få nycklarna till bilen. Sen blev det City Gross. Handlade nya tallrikar, två lampor, dammtrasor och lådor till badrummet. Tyvärr var den ena lampan kass när vi kom hem så måste byta den.

Sen köpte jag ett par träningsbyxor och äntligen ett par ordentlige gympaskor så jag kan gå ut och gå utan att få skoskav varje gång. Blev ett nytt koppel till Hjördis också.

När vi kommit hem gick vi direkt till B:s gammla lägenhet där vi har städat fam till nu klockan nio. Riktigt jobbigt och riktigt tråkigt. Men fint blev det och klart är det.

Imorgon ska jag gå upp tidigt för att jag ska till biblioteket och läsa. Förhoppningsvis kommer jag ut med de nya skorna en runda också.

Nu blir det duschen och sen sängen. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0