Löshoppning och fondue

I torsdags var mamma borta hela eftermiddagen och kvällen så jag fick ta hästarna. Gick ut och mockade när jag kom hem, sen vid fyra när jag var klar kom B. Vi körde till Godbiten och handlade kakor och till Björnekulla fruktindustri och handlade lite sylter och sånt. Bra att ha:) Sen när vi kom hem blev det mat och dags för stallet igen.

Halv sju lastade vi Precious och körde ner på ridhuset för att löshoppa. Fick hjälpa till att bygga fram och lite sånt. Fick vänta ett tag också men till sist blev det vår tur och Precious var grymt duktig. Det gick super att lasta när vi skulle hem också. Vid nio tiden gjorde jag två kladdkakor som jag tog med mig på jobb dagen efter.

väntar på att få komma in...

väntar fortfarande...

hoppar

ryktning

spänd?


Igår var sista dagen på jobb, skönt. Och kladdkakan var uppskattad. Efter jobb köpte jag kakor som jag lämnade på B:s jobb. Han skulle bjuda på det eftersom det var sista dagen. Klockan 15.00 var jag hos frisören och färgade mitt hår. 18.00 (!) var jag klar. Snabbt som fan hem och duscha och byta om för att vara hos Danne och Elin i stan 19.00. Tur man har en snäll mamma som passar både hund och häst, hur skulle det annars gått? Hos Danne och Elin blev det fondue. SJUKT GOTT. Jag åt, åt, åt, åt och åt. Längtat efter mat hela veckan. När vi ätit var jag helt väck och somnade i soffan typ tre gånger. Men vaknade till liv när Elin bjöd på efterrätt:) Halv ett var vi nöjda och körde hem.


Kommentarer
Postat av: erika

fy vad skoj med bilder :D

2008-08-23 @ 16:58:44
Postat av: Johanna

Hehe, ja jag ska försöka bli lite bättre på att lägga in bilder:)

2008-08-25 @ 14:36:02
URL: http://jhs.blogg.se/
Postat av: dannjella

ska ni bo i vanlig lgh i växjö, eller i student? JAG VILL SE BILDER :D

2008-08-26 @ 23:28:37
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0