Bilder

Idag fick jag ett mejl som jag har längtat efter jättelänge, det innehöll mitt senaste tentaresultat. Och jag klarade tentan. Det känns riktigt skönt, nu kan jag slappna av ännu mer.

Nätet har legat nere här i ett helt dygn, man har inte kunnat ringa varken från mobil, hemtelefon eller använda internet. Sabina och Lars-Åke fick vara på stationen inatt, dit får man köra om det skulle börja brinna eller om något annat skulle hända. Idag har jag tagit en massa bilder, jag försöker lägga upp dem lite senare för min data är mega seg nu och internet också.

Nu ska vi basta. Sen blir det tomten är far till alla barnen. Imorgon är det julafton och det ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0