Det är mycket nu.

Det blev minsann träning idag. Var ganska trött innan och inte alls sugen men nu efteråt känns det gött.

Fick ju ut papert idag. Det blir lite att bita i där minsann. Jaja, jag har ju hela julen på mig. Ska bara försöka hitta en bra novell nu som jag ska analysera. Någon som har tips? Det måste dock vara en modern novell. Imorgon är B ledig så då ska vi inhandla de sista julklapparna. Då kanske jag kan se om jag kan köpa någon novell. Fick förslag på författare av läraren. Är väldigt nervös inför det här papert eftersom man ska ha sätta ut versfötter och sånt. Det är SKITSVÅRT. Hoppas jag klarar mig. Imorgon får jag nog veta hur det gått på tentan också. Nervös.

Pratade för övrigt med pappa innan och lite senare med mamma. Ska bli kul att träffa dem snart. Några dagar innan jul och många efter.

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Fundera över versmått och annan metrik. B är ute med Hjördis. Så snäll.¨


Bild från helgen. Jenny och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0