Finns i snön.

Ja jag försökte att sova lite i bilen men det var inte det lättaste. Vaknade vid halv två av att jag hade skit ont i höften och sittbenet. Får det ibland om jag sitter snett eller om jag har suttit för länge. Jaja, vid tre bytade vi så att jag körde lite bil. Och vid halv fem tog Sune över och körde resten av vägen, då tog jag två värktabletter och somnade. Sov dock inte hela vägen.

När vi kom fram till Lofsdalen efter 11 långa timmar så stack vi direkt till Sabina som bor i ett litet, litet, litet hus mitt i ingenstans. Det här är en sån kuslig skog som man bara ser på filmer, rätt som det är dyker det upp ett samhälle där alla känner alla. Helt jävla sjukt.

När vi snackat där ett tag körde vi för att kolla in vår stuga som är STOR. Här finns 4 sovrum, 2 toaletter,  bastu och fint kök. Sen hyrde vi skidor och skaffade liftkort.

Nu är Sabina, Lovisa och Lars Åke här. De ska göra ngn spännande taco-liknande rätt. Mums. Sune, Birgitta och Björn har nyss bastat men jag orkar inte. Knappt sovit något inatt.

Nej nu ska jag vara social.

Förresten, jag har inte glömt mitt paper. Ska gå upp riktigt tidigt imorgon och göra den. Allt för att kunna ha "semester" samtidigt. Usch, vill bara få klart papert som är riktigt svårt... Blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0