Hårproblem.

Om ungefär två veckor ska jag klippa mig. Jag har ett problem, jag trivs jättebra i långt hår och tycker det är kul att kunna göra lite olika frisyrer. Men sen är grejjen att mitt hår egentligen är mycket finare när det är kort eftersom det lockar sig bättre då, det blir typ riktiga skruvar. Så nu kan jag inte bestämma mig hur jag ska göra. Går det inte att få båda? Jag vill ha det så fint som det är när det är kort men ändå långt. Kan man ha det lite busigt fast det är långt tro? Hm, kanske den som ska klippa mig kan svara på. Vet inte om jag pallar ha lugg heller, har ju ingen plattång så det ser nog riktigt roligt ut. Aaaah jag kan inte bestämma mig.

jag trivdes ju faktiskt ganska bra i kort.

Fast jag gillar ju långt också.

Hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0