Kan man träna när man sover?

Avbokade min träning idag. Tråkigt men har så sjukt mycket att göra. Måste läsa klart epikanalys och Brott och straff. Den sist nämnda är på 600 sidor, ska vara utläst till tisdag, och jag har inte ens börjat. Måste dessutom fixa mössa, vantar och underställ till Lofsdalen. Åker ju till skåne nästa torsdag. Helt sjukt så fort tiden går.

Funderar på om jag ska köra och fixa mössan. Önskar att jag hade mer tid till att plugga och att jag var liiiiiite mer snabbtänkt. Hoppas det blir träning imorgon istället. Arh, jobbigt när mina rutiner och planering inte funkar. Julen är härlig men det är mycket jobb, dessutom har både jag och B svinigt mycket att göra i skolan och båda två är helt slut om dagarna.

Japp, japp prima skinka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0