Knappt något att göra...

Idag har jag skola mellan 10-13. Får ut papert idag, undrar hur svårt det är. Lite nervös faktiskt. När jag kommer hem ska jag äta sen måste jag läsa Brott och straff. Känner mig något stressad med den, vet ju vad jag ska göra i helgen.

Och ikväll ska jag träna. Mår dåligt när jag ser mig själv i speglen. Blä.

Idag är det exakt en vecka tills vi åker till skåneland. Då blir det tre dagar hemma och sen Lofsdalen. Fick tag i mössa och vantar igår. Tänkte fråga om jag kan låna underställ hemifrån. Ganska dyrt ju. I alla fall om man ska ha ett bra.

Snön ligger kvar.

Jag är trött, vill gå och lägga mig. Orkar egentligen inte alls plugga men ínte så mycket att göra åt saken. Tandpetare i ögonen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0