Lofsdalen

Om 3 timmar åker jag till Lofsdalen. Denna dagen har varit kaos. Har varit ute i stallet från 7.30 - 16.30. Inte hunnit göra något alls på mitt paper. Jag får berätta mer om denna dagen imorgon.

Just nu känns det ganska jobbigt att åka ifrån min familj över julen. Vi har alltid så kul tillsammans, och nu känner jag mig hemskt egoistisk som sticker till Lofsdalen. Jaja, det blir förhoppningsvis många år med julafton med min familj i framtiden:D

Mamma, pappa, Sofia och Andreas. Jag kommer sakna er. STOR KRAM!

Något som är kul är att vi ses nästa söndag och då är mitt paper förhoppningsvis klart, inget gnäll om skolan. Mys med familjen. Och nu ska jag mysa en vecka med fina B som fått höra på mitt tjat om skolan nu den sista tiden.

Måste fortsätta packa. 01.00 blir vi hämtade. 11 timmar i bil. Jag ska sova.

Kommentarer
Postat av: Frida

hoppas ni får det lugnt och skönt däruppe och att du inte behöver tänka på papert hela tiden,du förtjänar att ta det lugnt!

(och hoppas det är massa snö såklart ;)

kram kram

2008-12-21 @ 10:48:08
Postat av: Johanna

Jag hoppas att tentan gick bra för dig! Du förtjänar verkligen att slappa. Själv har jag inte ens börjat på papert så jag är ngt stressad. Kramar!

2008-12-21 @ 16:32:51
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0