Lucia

Idag är jag trött, riktigt trött. Gick upp åtta och tränade mellan 10-11. Det var gött. Sen stack jag direkt hem för att duscha och sedan blev det bibblan för min del. Min hjärna ville dock inte funka. Är på sidan 270/600 och den ska vara klar påa måndag. Dessutom har läraren lagt ut 6 stycken instuderingsfrågor till på måndag.

Till på onsdag ska jag ha läst ut ett drama, en roman och en jävla massa dikter. Yees. Och jag har inte haft någon tid alls till att läsa om epokerna så det kommer jag få göra under julen. DET MED.

Just nu skeulle jag behöva isolera mig över julen och sitta i min ensamhet så att jag ska få färdig ALLT.

Ovanpå allt finns inte den ena boken på bibblan så den måste jag köpa, och det tidigaste tillfället jag har till det är på tisdag då jag måste köpa resten av julklapparna vilket jag inte alls har tid med eftersom jag måste plugga KONSTANT.

Har inte fått tillbaka tentan heller så det blir jävligt jobbigt om jag ska göra omtentan. Och det där papert. Jag dör.

Fan vad jag är trött på detta nu. Vill kräkas på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0