Mer snö!

Oj så mycket snö det var ute! Var ute och gick med Hjördis innan plogbilarna kommit fram. Jättemysigt. Det snöar fortfarande. Det var längesen det var så mycket snö i den här delen av landet tror jag. Hoppas nu den ligger kvar ett tag. Hade varit mysigt.

Senare ska jag och B ner till stan och handla julklappar. Sen när jag kommer hem är det näsan i boken som gäller. Har läst 1/3 nu. Kom på att den inte ska vara utläst till tisdag utan till måndag. Det blir nog bra det. Och vid halv sex ska vi till domkyrka och titta på lucia. Mysigt.

Idag fyller min mamma år. Grattis. Hon får bli grattad mer "på riktigt" när jag kommit hem.

Nu ska jag göra vid mig lite.

Håll tummarna för att jag hittar en riktigt bra novell idag!

Kommentarer
Postat av: Frida

ja jättemysigt är det!! :)

fast,var det inte imorrn det var lucia i kyrkan? fundersam

2008-12-12 @ 07:52:26
Postat av: Johanna

Nej, eftersom lucian ligger på en lördag så är det idag. Kyrkan har ju inte öppet på lördagar. Googla domkyrkan i växjö:P

2008-12-12 @ 13:50:58
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0