Näsan i boken.

Förmiddagen idag ägnade jag åt att läsa Litteraturens historia i världen. Jag har ingen aning om vart någonstans vår lärare befinner sig, han verkar hoppa lite fram och tillbaka i epokerna. Det är störigt när man inte vet vad som är signifikativt för litteraturen i en viss epok. Försöker läsa mig till det men det går segt eftersom jag har så mycket annat att läsa.

Efter lunch gick jag till bibblan och lånade två romaner som ska vara utlästa till på tisdag. Den ena är på 300 sidor och den andra är på 400. Jag hinner inte läsa något alls från fredag till söndag så det känns lovande. Med andra ord måste jag läsa klart den ena imorgon så hinner jag kanske läsa ut den andra på torsdag och måndag. Örk va jobbigt. Har inte hunnit repetera lyrikanalys som jag ska skriva paper på heller. Får väl sätta mig med det hela nästa helg.

Jag är inte alls stressad. Lugna puckar. Läs, läs, läs, läs så ordnar det sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0