Regn igen.

Det regnar, snön är helt borta. Inte särskilt oväntat.

Idag kommer Jenny hit. Det ska bli riktigt skoj, inte träffat henne sedan i sommras. Trist. Och bara för att vi ska hitta på så mycket så har jag fått munsår. Det suger och är riktigt fult. Har visserligen plåster på så det syns inte jättemycket men det gör ont och jag tänker på det konstant. Får alltid sådana äckliga blåsor. Fy. Men som sagt, klockan tolv ska jag hämta Jenny.

Om en halvtimme ska jag och B till Willys, måste handla lite nu inför helgen. Sen när jag kommer hem ska jag städa.

Såg julkalandern första gången nu på morgonen och den verkar vara ganska bra. Fick mig tom ett litet skratt.

Det har varit industrispionage!
Apelsinfromage?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0