SNÖ

Det är ganska mycket snö ute. Mysigt. Men tyvärr är det ganska mycket slask också så det lär väl försvinna snart. Fast det snöar i och för sig som bara den så man vet ju aldrig. Har nyss tackat jag till nästa termin då det är dags för nyare litteratur. Spännande.

Ska snart iväg på ett litet ärende sen så blir det bibblan. I morgon kommer jag få ut papert som ska var klart den 5/1, det känns väldigt nervöst. Usch. Och innan fredag får jag nog tillbaka tentan. Rätt jobbigt om jag behöver göra om den. Då får jag svinigt mycket att göra.

Har mycket att göra i helgen också. Handla julklappar, PLUGGA, gå på lucia och sånt ska man också hinna med.

Har fått en konstig knuta på min högra käke. Den gör riktigt ont. Upptäckte den igår och idag är den ännu större. Undrar vad det kan vara? Känns som någon typ av körtel. Jaja, hoppas den försvinner. Dags att börja plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0