Jenny was in town.

Igår så började ju dagen med att jag och Jenny gick på stan. Jag handlade nagelack, läppglans, en bok (brott och straff) och en julklapp. Jenny handlade också lite småsaker. Sen köpte jag med mig lite fika hem så fikade vi tsm med B här hemma. Efter det började vi göra vid oss (känns som att vi stått rätt mycket framför speglen denna helgen).

Jag fick jättefint smink från viva la diva av Jenny som för tidig julklapp. Blev jätteglad. Skulle sminka mig med grått igår men det blev blått. Haha. Jaja, till sist blev vi färdiga fast det tog ganska lång tid.

vid nio tiden kom Frida och Magnus hit. De skulle inte med ut, de ville bara vara sociala och det var jättekul att de kom. Wiho:)

vi började dricka lite vin.

Jenny är väldigt sofistikerad när hon dricker alkohol. Det är inte jag.

sen kom Chicago-Dan och Sebastian.

Jag och B passade på att pussas lite.

Vid tolv gick jag och Jenny till Sivans. Kom in hyffsat snabbt och det var fullt där inne. Vi dansade HELA tiden. Var uye och tog luft en gång och köpte dricka två gånger. Annars dansade vi. Det var en kille som kom fram till mig och frågade om jag var helsvensk. Så sa jag att det var jag och då undrade han om jag var säker på det. Skumt. Iaf så läste han till polis och han hade en kompis som såg ganska bra ut som Jenny blev lite förälskad i. Men vi blev av med honom. När vi hade varit ute och skulle gå in igen så sa jag där sitter ju han Mange-mage som har varit med i ensam mamma söker. Jenny var lite tveksam så vi gick tillbaka och då såg hon att det var han. Haha, Han hade massa tjejer runt om sig, säker bara för han har varit med i tv. Han var ingen skönhet direkt. Men vi sket i han och fortsatte dansa. Sen stängde Sivans och vi började köa mot jackorna. Framför Jenny står Ensam mamma killen, och kön är jääääävlig tight. Han vände sig om några gånger och spanade in Jenny. Men hon var inte intresserad av Ensam mamma killen. När vi gick ut och var på väg hem träffade vi den där killen som trodde att jag var utlänning. Han var ute med sin hund. Och då pratade vi med han för att Jenny skulle lämna sitt nr till killen som hon blev kär i så han kunde ringa upp. Haha. Han var skit rolig, läste till polis och allt. När Jenny hade fått det info hon ville ha om snygge-killen så gick vi hem. Där var det efterfest och Johanna Samuelsson hade anlänt.

Dan verkade ganska normal när vi kom dit men sen däckade han i soffan och spillde öl på sig själv, Johanna och soffan. Haha, det var riktigt kul. Han var helt väck, fast fröken Samuelsson var nog också ganska bra på det!

Det var lite segt att gå upp imorse (fast det var ännu värre för B), jag och Jenny körde till stationen. Hjördis fick följa med. Där tacakde vi Jenny för en underbar helg. Var så himla kul att få träffa henne. Åh jag längtar tills vi ses igen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där skjortan känner jag igen ;-)

2008-12-07 @ 14:15:14
Postat av: Johanna

Haha, Hjördis gillar den skarpt.

2008-12-07 @ 14:20:42
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0