Akilles häl?

Här sitter jag och försöker få tag i billig kurslitteratur. Det är lättare sagt än gjort kan jag tala om. Men har köpt en bok i alla fall. Bara typ 7 kvar. Suck. Inte så jättekul.

När jag kom hem från föreläsningen tog jag med min Gördis ut i skogen på promenad i en timme.
Resultat: blodigt skoskav. Inte så värst kul.

Väl inne igen satte jag på ugnen och slängde in en fiskgrantäng sen kom B hit och åt tillsammans med mig. Sedan han har gått har jag suttit och funderat kring mina uppgifter lite. Ska till honom vid åtta och ha lite movie night. Om han fått hem ngn film vill säga.

Idag fick jag min första post. Hihi. En tidning + brev från mamma och pappa som innehöll ett stycke kabel och två fjärrisar till tv:n. Inte illa de.

Nej nu ska jag göra klart min uppgift så jag kommer vara aktiv på diskussionen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0