Blåst

Idag är det nästan storm ute. Man kan inte ha håret nedsläppt idag. Det är ju som dömt för att bli misslyckat.

Jag håller på att tvätta nu. Har diskat och dammsugat också. Nu ska jag plugga lite grammtik, eller försöka i alla fall.

Jag är sugen på att hitta på något idag. Var ju och shoppade i förrgår men är ändå sugen på att gå i affärer. Inte för att handla men titta. Kanske inte just på kläder men ja, något rolig affär. Inte sitta hemma hela dagen bara. Vill faktiskt köpa solglasögon men vad gör man de? Samarkand? Äsch jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du inte blåste bort igår. Usch vilken storm det var.Ha en jättebra dag!

2008-02-23 @ 10:27:14
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0