Bulle tajm

Har fått tid hos studievägledaren på tisdag. Ska bli spännande! Och mitt kårkort hade hamnat hemma på skogsgården så det skulle mamma skicka till mig idag.

Tvättningen idag gick sådär. När jag kom ut vid kvart i tre hade den ena maskinen stannat men det gick inte att öppna luckan. Fick såklart panik. Fick starta den igen. När jag stod där och väntade dök killen som skulle tvätta efter mig upp. Förklarade för honom och han sa att jag fick lov att tvätta klart på hans tvätt tid. Så sa han att om man höll inne start jättelänge så öppnades luckan. Skit bra att han berättade det. Kan vara väldigt bra att veta om man skulle bli sen med tvätten någon gång. Men jag tog i alla fall ut tvätten. Ville inte sno en maskin av honom.

Himla snällt av honom att hjälpa mig tycker jag. Jag hade faktiskt gjort samma om det var ombyta roller.

När tvättningen var klar solade jag i stubors solarium för första gången. Solade i 14 minuter och det syntes jättemycket. Skit bra! Och grymt billigt. 20 minuter för 30 kronor. Kostar dubbelt så mycket hemma. Im happy. Solning är ngt som jag lätt kommer unna mig som fattig.

Efter sol blev det dusch och promenad i skogen med Gördis. Och nu ska jag till Björn och baka kanelbullar. Blev nämligen jäst över sen pizzan igår. Perfekt. Och han har ju liiiiiite större kök än mig.

Imorgon bitti åker min familj till lindvallen. Jag är avis. Vill också åka skidor... Hoppas ni får kul!

Jag vill ha långt hår NU. Hade så gärna gjort hårförlängning men vem har råd med de?
image74

Kommentarer
Postat av: erika

Jag åker också till Lindvallen imorgon. Då kanske man stöter på familjen Svensson i backen :D

2008-02-15 @ 19:42:44
Postat av: Johanna

Haha allvar? Om du ser dem så hälsa från mig. Hade varit fräckt:)

2008-02-15 @ 22:18:25
URL: http://jhs.blogg.se
Postat av: dannjella

Jag hade hårförlängnig i somras, gud vilket jobb! SNyggt MEN jobbigt. men jag hade utan tvekan satt i det igen. hahaha

2008-02-16 @ 13:52:38
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ååh säg inte så. Vill så gärna ha....

2008-02-16 @ 15:56:13
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0