Dålig godis affär!

Nu är jag helt slut. Puuh. Har varit nere i centrum. Jag, B och Gördis GICK dit. Fick reda på igår att de skulle finnas en affär i centrum som sålde godis för 2.99 kr/kilot. Billigt tänkte vi och traskade dit. När jag kommer in i affären är där en mini liten hörna där de står godis för 2.99 resten kostade 4.99kr/kilot. Snacka om att luras. Men jag tog lite av de både billiga och dyra godiset i alla fall. Så tänkte jag köpa något annat också så det blev två semlor. Vi satte oss i solen vid sjön och skulle äta våra semlor som var STENHÅRDA. Och B tyckte att hans grädde var ofräsch så han vågade inte äta sin. Dit kommer man inte gå och handla godis igen. Då kan man lika bra handla godis på Willys.

Vaknade vid tio, traskade ut i blåsten med Gördis. När jag kom hem igen bäddade jag och diskade lite. Sen putsade jag en del skor som var dammiga. Efter de blev de premiär för dammsugaren som var riktigt bra. När de var fint i mitt lilla kryp in hoppade jag in i duschen. När jag var färdig var klockan tolv, då gick jag till B med mamma bakade bullar (som var super goda) och knäcke. Så åt vi frukost. De var efter de vi gick till den dåliga godis affären.

Nu ska jag vila mig lite. Har skrivit ett ansökningsbrev om sommarjobb. Så ska jag leta upp lite ny kurslitteratur och läsa lite i den kurslitteraturen jag redan har. Och ikväll måste jag nog handla så jag har frukost imorgon.

Ikväll lägger jag nog in lite bilder på hur här ser ut:)

Kommentarer
Postat av: lovisa

gott med godis! synd med semlorna!

2008-02-03 @ 15:55:26
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Johanna

Mmm verkligen:)

2008-02-03 @ 18:30:49
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0