En dag hos B

OH redovisningen idag gick ganska bra jag och Maya fick godkänt och hade dessutom väldigt roligt innan och under tiden. Inte helt fel minsann.

När skolan var klar gick jag hem och tog ut Gördis en runda för att sedan traska bort till B. Drog med honom till apoteket, han fick vara hundhållare medans jag handlade.

När apoteket var gjort hängde jag med till B, blev lite snack med Dan om hans Sthlm resa och ej genomförda tatuering. Sen skulle B stor handla så då följde jag med. Inhandlade lite fiskpinnar som jag ska äta imorgon.

Blev bjuden på grymt goda hamburgare. Skit gott var de, har nog faktiskt aldrig ätit så goda någon gång. Min babe är bäst på mat. Och jag kommer bli tjock.

Med andra prd har typ hela eftermiddagen och kvällen spenderats hos B, detta resulterade att jag missade Hanna på msn och därmed att träna. Men jag hoppas att det finns fler möjligheter.

Nu är jag dödstrött och ska lätt gå och lägga mig. Vi hörs imorgon.

Konversation i min skalle:
Förresten Johanna, hur gick det med grammtik pluggandet?
ÅT HELVETE...
Mhm, du vet om att du måste plugga tre gånger mer än alla andra för att klara tentan va?

Blir så trött på mig själv.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0