Först

Jag blev faktiskt den som utförde min presentation först av alla. Frivilligt till och med. Eller ja, jag sa inte att jag kunde göra det förrän tre minuter efter att frågan om vem som ville börja kommit. Gick ganska bra. Får väl se på betyget...

En tråkig sak var att min ena lärare sa jag har fortfarande inte fått in din uppgift. Som jag berättade i bloggen så hade hon blivit av med mitt mejl fast jag HAR SKICKAT. Och nu hade hon glömt att jag gett henne ett papper i handen. Men när jag påminde henne om det kom hon på det. Har i alla fall mejlat igen så jag hoppas verkligen hon får det nu. Jobbigt. Hoppas de inte påverkar mitt betyg allt för mycket.

Nu ska jag traska bort till Björn ett tag. Sen ska jag kanske smita iväg en liten stund till biblioteket. Måste bläddra i lite böcker för att komma fram till vad jag ska skriva om tills torsdag. Har inte ens börjat. Eller jo i huvudet men inte längre. Panik. Men mitt eget fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0