G <3 A

Kan berätta för de som är intresserade att nudlarna var väldigt goda. När nudlarna var avklarade gjorde B mig sällskap till biblioteket. Efter många om och med hittade jag den tidningen jag var ute efter. De har en sån smidig kopiator så den scannar in tidningen också kan man mejla det man har scannat in till sin mejl och skriva ut de hemma. Riktigt smidigt! När det var färdigt gick vi mot Ica. Handlade för 105 kronor. Nu är jag mega fattig. Inte alls kul.

Gördis väntade hos B efter Ica så jag tog med henne ut. Stötte på en annan hund vars ägare frågade om de fick hälsa, jag tvekade och berättade att det inte var min hund. Då gick de iväg. Gördis drog som aldrig förr och skrek så sjukt högt. Det lätt som om någon misshandlade henne, så skrek hon. Så när vi började komma ifatt den andra hunden sa ajg att det var ok att de hälsade. Och de blev jättekära. Gördis pussade massa på honom. Tyckte synd om henne som inte fick följa med honom hem. Hon kämpade allt vad hon kunde för att hon skulle kunna de. Snyggingen själv hette Ajjax. Ajjax matte undrade om Gördis löpte. De hoppas jag inte för det är lång tid kvar tills dess.

Och jag är förresten jätteglad för jag har fått hit en trådlös router. Den har jag fått av B:s pappa. Otroligt snällt. Är jätteglad. Helt ny och allt var den. Så senare kommer B hit och kopplar in till mig så slipper jag sitta på golvet.

Nej nu ska jag joina Gördis i sängen och vila. Sen blir det minsann ytterligare plugg (pluggade en del i frömiddags också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0