Glad alla hjärtans dag allihop!

Igår kväll knackade B på min dörr som en överraskning. De var kul. Han skulle sova här, men halv två inatt gick han hem. Han kan inte sova i min säng:( får ont i ryggen av den. Inte alls kul.

I Växjö idag är det underbart väder!!! Känns toppen. Det är en sån dag så om jag haft pengar kunde jag gått hela dagen i stan och tittat på kläder och skor. Det hade inte varit fel.

Har inte ens pengar på min mobil, om jag haft det hade jag ringt hem och sagt glad alla hjärtans dag. Så om någon där hemma läser så vet ni att jag tänker på er.

B pratade om att han skulle trolla idag så vi kunde sticka och käka någonstans. Får se om det blir av. Hade varit kul, men jag dör inte om det blir en hemma kväll.

Nej nu ska jag duscha sen skicka iväg min uppgift. HA EN UNDERBAR ALLA HJÄRTANS DAG!


image57image44image41image21

Kommentarer
Postat av: dannjella

AWWW. sötnosar.
ha en bra dag! :D

2008-02-14 @ 15:58:38
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: Johanna

Mm, själv så väntar jag att få se en bild på din sötnos:)

2008-02-14 @ 16:29:56
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0