Happy face!

Fick respons på den muntliga föreläsningen vi gjorde för ett tag sedan. Den som jag hade enorm ångst inför och inte alls ville genomföra. Fick G+ på den! Helt sjukt glad! Man kunde max få VG, fattar ni då att jag var väldigt bra? Wiiiieee. Fick alltså ett C enligt ects skalan. Är väldigt glad. Tyvärr kommer det nog inte bli alls bra på den jag lämnade in i torsdags, kändes konstigt med den uppgiften. Hoppas jag får godkänt iallafall.


Fick även respons på det vi lämnade in i fredags. Man kunde få U och G. Jag fick G så jag är hel nöjd. Responsen på det vi redovisade idag får vi vid ett senare tillfälle.


Idag träffade jag tre stycken i min klass lite tidigare. Gjorde en gruppövning som var grymt flummig.


Imorgon är det grammatik. På onsdag ska jag träffa Maya, vi ska göra en redovisning nästa måndag om pedagogiska hjälpmedel. Vi valde OH. Ska bli kul, skönt att slippa stå framför klassen helt ensam.


Har nyss varit ute med Gördis vid slottet. Det var mysigt. Nu är jag mega hungrig så ska äta lite sne plugga grammtik. Tjoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0