Hemma från movienight

Nu har jag kommit hem. Såg my super ex girlfriend (tror den hette så). Var ju inte så jättebra direkt. Men kladdkakan och popcornen var goda. Sällskapet var det inte heller något fel på:)

Inatt kan det bli lite svårt att sova. Ganska mycket liv överallt och det spelas musik på många ställen. Tisdagar för de som är boende på Campus innebär: utgång. Själv så har jag tvätttid imorgon mellan 9.00 och 12.00. Efter de ska jag ägna eftermiddagen på biblioteket. Ska försöka få ihop lite material till en uppgift som vi har nästa vecka. Just nu har jag bara så svårt att tänka mig att jag ska orka de imorgon. Känner mig grymt trött. Måste få klart en diskussionsuppgift imorgon med.

Får nog gå upp vid halv åtta. Nu ska jag och Gördis nanna.

Natti!

Kommentarer
Postat av: dannjella

den filmen är sååå sjukt dålig. hahaha

2008-02-06 @ 01:18:45
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: Johanna

Usch ja verkligen. Den lär man inte se igen.

2008-02-06 @ 09:29:45
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0