Inget att göra? Det har jag.

Jag har precis kommit fram till att jag har enormt mycket att göra. På två veckor har jag fem inlämningsuppgifter. Och det är inte små uppgifter. Arh va jobbigt. Har en disskusionsuppgift imorgon. Så den får jag ta itu med i eftermiddag. Till på torsdag ska jag ha diskussion på min senaste inlämning. Sen kommer de jobbiga. Till på måndag ska jag ha en presentationsuppgift på språkvård. MUNTLIGT under tio minuter. Känns som man får spendera lite tid på biblioteket i veckan och i helgen. Har ingen aning om vad jag ska välja att babbla om.

Den näst sista uppgiften är en inlämning på hela denna delkursen. Den ska skickas nästa torsdag. Och på fredagen ska jag skicka iväg en till den nya kursen.

PANIK. Här gäller det att man kan planera och vara vaken och med hela tiden för det går undan.

Nej jag har inte tid att sitta framför datorn. Måste PLUGGA. Sen förläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0